Beauty of being woman- La bellezza di essere donna

(EN)I heard sad stories .

Stories of women who are transformed in character , behavior and outwardly to become desirable and accepted by someone, often men.

They change so much that they become chameleons that sell and buy for someone to pleasure or the pleasure.

Nothing bad to pleasure and to ask to receive .

What saddens me is that looking in the mirror then they do not recognize themselves : yes tried so much to become like someone wants or trying so desperately to have something that is not there anymore.

I believe that a woman is beautiful if you love her, she is beautiful in herself , if she makes flourish all that she is : a brain, a heart , a soul and a body.

Who wants or accepts that a woman, young or old she  is, should be in a certain way to be desired, do not really love her .

Sell ​​or buy a soul is never love.

Getting sucked lifeblood or want to suck it to others for a living, never love.

Love for one’s soul is  basis for true love. Look for love or willingness of someone, it is not love:it is losing the one you live in, what is the mirror.

A woman is beautiful if she is simply herself .

Since baby until she is old , she will remain beautiful if she will not be stolen and if she do not sell herself: beauty of being herself.

Being able to look in the mirror and recognize ourself: this is love.

(IT)Ho sentito di tristi storie .

Storie di donne che si trasformano,in carattere,comportamento ed esteriormente per diventare desiderabili e accettate da qualcuno, spesso uomini.

Si cambiano così tanto che diventano camaleonti che si vendono e comprano per avere qualcuno a cui piacere o che le dia piacere.

Nulla di male a piacere e a chiedere di ricevere.

Quello che mi rattrista è che a guardarsi allo specchio poi non ci si riconosce: sì è cercato così tanto di diventare come qualcuno vuole o sì è cercato di avere disperatamente quel qualcosa che non ci si trova più.

Io credo che una donna sia bella se si ama, se è bella per se stessa, se fa fiorire tutto ciò che è: un cervello,un cuore, un’anima e un corpo.

Chi vuole o accetta che una donna, giovane o vecchia che sia, debba essere in un certo modo per essere desiderata, in realtà non la ama.

Vendere o comprare un’anima non è mai amore.

Farsi succhiare la linfa vitale o voler succhiarla ad altri per vivere, non è mai amore.

L’amore per la propria anima è la base per il vero amore. Cercare l’amore o la compiacenza di qualcuno, non è amore: è perdere la persona che vive dentro, quella che è allo specchio.

Una donna è bella se è semplicemente se stessa.

Da quando è bimba, fino a quando è anziana, resterà bella se non sarà rubata e se non si venderà: il bello di essere se stessa.

Potersi guardare allo specchio e riconoscersi: questo è amore.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s